Vladimir Glebov Naplója

A blog a GTA IV egyik szereplőjének, Vladimir Glebovnak a Liberty City -ben lezajló életéről szól. Ha ennek a cikksornak vége, jön néhány általános tudnivaló a GTA IV -ről.

Friss topikok

Címkék

Társ blogok:

Vladimir Glebov Naplója: Comrades Bar

NoxiusEnterprise 2012.10.23. 17:44

 Éljen! Megvan, megvan! Készen állok! Mert megcsináltam, én megcsináltam! Én csináltam meg, és senki más. Nos, megtörtént a nagy áttörés. Összegyűjtöttem azt a négyezerötszáz dollárt, ami ahhoz kellett, hogy megvegyek egy elhagyatott bárt Hove Beach -ben, a kikötő közelében. Errefelé rengeteg ember jár, engem pedig a már megalapult orosz banda véd.
 Tehát megvásároltam a helyet, és már fel is állítottam minden szükséges dolgot. Téglaburkolat belül, új, erősebb ajtó, régi, párnázott bokszok, faasztalok és pult, biliárdasztal, játékgép és zenegép, rengeteg alkohol, néhány különböző palkát, és kép a falra (Kettő rólam is), parketta és egy orosz zászló a plafonra. A bár, fölött berendeztem egy szeszraktárat, illetve egy tartalék hálószobát. Nagy, sörösüveg alakú cégér és egy Comrades Bar feliratot szereltünk még fel. Azután nagy, párnázott bárszékeket szereztem, egyszóval minden tökéletes volt.
 A személyzet is remek: Egy Mickey nevű csapos, és egy Bogdan nevű kidobó segített az üzlet fenntartásában, de jómagam is dolgoztam érte. míg elkészült minden, még ötszáz dollárt elhasználtam, így már csak ötszáz dollár maradt a felhalmozott pénzemből. De a bár máris sok pénzt fialt, naponta átlag kétszáz dollárt is akár, amiből legalább száz a helyre ment el (készletek, alkalmazottak, karbantartás), szóval naponta úgy száz dollárral lettem gazdagabb. De előresiettem.
 Mikor két napnyi munka után elkészültem mindennel, amit írtam megjelentek a barátaim:
 Mikhail Faustin szürke öltönyben és fehét ingben, Dimitri zöldes öltönyben, nyakkendővel, Sergei a szokásos ruhájában, Ivan a későb általánossá vált fehér öltönyben, vörös ingben vörös művirággal, és fehér öltönycipővel, Mickey és Bogdan, a nővérem,illetve én magam. Szóval mindenki. nagy bulit csaptunk.
 Hát így kezdődött el a karrierem igazán. Ezentúl főleg a bárban lebzseltem, és itt adták a feladatokat a barátaim, illetve már én is bíztam meg bizonyos embereket a az én igényeimmel. Gengszterré váltam. Végre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vladimirglebovsdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr374864824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása