Vladimir Glebov Naplója

A blog a GTA IV egyik szereplőjének, Vladimir Glebovnak a Liberty City -ben lezajló életéről szól. Ha ennek a cikksornak vége, jön néhány általános tudnivaló a GTA IV -ről.

Friss topikok

Címkék

Társ blogok:

Vladimir Glebov Naplója: Brilev megbízásai 1.

NoxiusEnterprise 2012.10.14. 17:46

 Dimitri megbízása után Sergei felhívott. Megkért, hogy menjek el a boltjába segíteni egy kicsit. Megígérte, hogy jól fog fizetni érte, én pedig megígértem, hogy mindjárt ott leszek.
 A boltjában elég nagy rend volt és pedig amint meglátott rögtön a kezembe nyomott egy kalapácsot, és rám szólt, hogy kövessem. Kiléptünk az utcára. Sergei bezárta a boltot, majd elszánt arckifejezéssel elindult egy nagyobb bolt felé. A bolt szintén szerszámokat árusított.
 Amint Sergei belépett ellenséges moraj fogadta, és az a három pasas, akik benn álltak öklüket masszírozva elindultak felé. Sergei előhúzta háta mögül a szokásos vascsövet, és küzdőállásba állt. Én a kalapácsot néhányszor megsuhogtattam, majd letettem a földre, és fölkaptam egy gumikalapácsot. Az egyik férfi felém indult, a másik kettő Sergei felé. Én kezdtem a táncot: Rávágtam a pasas vállára, pontosabban vágtam volna, de kivédte kézzel. Akkor húztam be ballal a hasába. meggörnyedt, és én rögtön arcba térdeltem. Ő kiesett.
Sergei már lecsapta az egyik ellenfelét, de másik megragadta a vascsövet és most birkóztak, miközben Sergei néha hasba térdelte. Ő is hatalmas ember volt, de a másik még nagyobb, tehát gondoltam segítek neki. Lassan mögé kerültem, és rácsaptam a fejére a kalapáccsal. Ember ilyen gyorsan nem vágódott még el.
 - Kösz - nyögte Sergei. - Rá se ránts! Törjük össze a helyet.
 Így esett tehát, hogy én és Sergei összetörtük a berendezést, majd átcipeltünk két doboznyi szerszámot Sergei boltjába. Így lett a konkurenciából semmi.
Akkor már igazi gengszternek éreztem magamat, és valljuk be: Az is voltam. Sergei adott kétszáz dollárt, ennyi volt a keresmény fele, majd megköszönte megint a munkát.
 Elégedetten tértem haza. Elégedett is lehettem magammal. Az orosz maffia egyik tagja erősebben áll az ellenfél ellen, ez a maffiatag igazi barátom lett, nem mellesleg kerestem pénzt: Igazán előnyös üzlet volt tehát.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vladimirglebovsdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr554848155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izzy Creed 2012.10.24. 19:20:46

Wow! Mikor előkerült a kalapács valahogy olyan Vice City érzésem támadt! :D Szuper! :D

NoxiusEnterprise · http://vladimirglebovsdiary.blog.hu 2012.10.26. 16:57:06

@Izzy Creed: Valójában tényleg onnan van az ötlet! De én mindenféle szerszámot adok az embereim kezébe, ehát lehet vascső, kalapács, csavarkulcs, olló, akármi! :)

Izzy Creed 2012.10.26. 21:55:50

Remélem egyszer poénnak írsz bele lila dildót is CJ emlékére! XD XD

NoxiusEnterprise · http://vladimirglebovsdiary.blog.hu 2012.10.27. 10:15:38

@Izzy Creed: Az nem valószínűsíthető. CJ nem volt a kedvenceim között. Valójában az éppen megtűrt főszereplő határán volt. Az alsó határán.

DragovichNikita 2013.08.06. 17:56:53

Ezt is élmény volt olvasni, bár örülnék neki, ha folytatnád a Chronicle from the Messina-t és a Dirty Money DLC-it, de amúgy nagyon tetszik! :)
süti beállítások módosítása